Khamis, Mac 31, 2011

Mini Canister..

Assalamualaikum..
Hai semua..da malam2 ni baru nak meng"up date" blog (erk..truk nye ayat) ..time2 ni la  br boleh menaip dengan tenang..So, here is the mini canister..actualy saya da pernah post tentangnya sebelum ini..cuma ada yang bertanya dan mintak saya tunjukkan lebih details..Ada dua mini canister yang saya gunakan, yang membezakannya cuma saiz dan juga hiasan di tepi bekas..here I show you guys close up the design and canister its sellf..

 Tinggi 3"
Diameter 3''
RM 5/pc
Min Order 1 dozen

 Close up

Another angle


Untuk bekas yang berwarna biru ini saiz nya boleh memuatkan sebiji cup cake saiz mini..jika tidakpun anda boleh mengisinya dengan gula-gula atau pun coklat..sama juga dengan bekas yang berwarna pink ini, tapi saiznya kecil sedikit berbanding bekas biru..Ia nya terpulang pada kreativiti anda untuk mengisi di dalamnya selain coklat dan juga gula-gula.

Tinggi bekas 2.3"
Diameter 2.5"
RM 4/pc
min order 1 dozen



  Pink Theme

 Close Up



 Another Design

 Close Up

pandangan sisi

Mini canister ini boleh jadi satu kelainan pada cenderahati yang bakal anda berikan pada tetamu di majlis yang anda anjurkan samaada perkahwinan, cukur jambul, pertunangan atau apa jua majlis..Dah tentu tetamu yang menerimanya akan merasa berbesar hati menerimanya..So, if you interested, do not hesitate to contact me thru email yimsak@yahoo.com  and I'll prepare it for you..Good night..(",)

2 ulasan:

  1. wah...min dah ada blog, nape akak baru tau? min tak masok blog akak ke? jadi follower akak nanti ramai yg masuk blog min....hehe...cadangan je, taknak pun takpe.

    BalasPadam
  2. akak, min br je aktifkan baru2 ni jer..asyik godak blog org jer..buat da lama..min da jd flwer akak ler..hehehe..min da link kan blog akak kt min py...

    BalasPadam