Ahad, Mac 20, 2011

My Best Friend Wedding...gift..

Assalamualaikum..
da lama sgt x post aper2 kat sini..ni pun digagahkan juga menaip walaupun da mengantuk..so, kt sini saya tunjukkan hasil yang saya buat khas untuk teman baik masa di universiti dulu..Saya jadikan hasil yang saya jahit ni sebabgai wall hanging, cuma blum di framekan lagi..oleh sebab xsempat nak hantar ke kedai untuk framekan lagi, so saya tunjukkan hasil sebelum saya jahit wordingnya..saya guna kan 3 reben yang berwarna oren dengan ton yang berbeza..


close up bunga



keseluruhan design tanpa wording

Insyaallah pada entry akan datang saya akan upload keseluruhan yang da siap..sekarang ni mata mmg da mengantuk sangat2...

Sesiapa yang berminat dengan design ini ia boleh juga dijadikan sebagai bantal hiasan, ataupun hiasan dalam kereta..untuk hiasan kereta saiz nya lebih kecik lagi yer...untuk post akan datang insyaallah saya akan upload sekali hiasan untuk digantung dalam kereta..

Jadi jika ada yang berminat nak tempah boleh lah menghantar pesanan melalui email saya atau post komen disini..Thanks a lot...Assalamualaikum...zzzzzzzzz

Tiada ulasan:

Catat Ulasan