Jumaat, April 08, 2011

Baby Gift..

Assalamualaikum...


Semoga sejahtera hendaknya kepada semua yang sudi mengunjungi blog ini..Untuk entry kali ini saya paparkan hasil tangan yang lepas, hadiah buat newborn baby, khas buat sahabat saya, Erni..Selalu kalau kita datang bertandang melawat bayi yang baru lahir selalu dititipkan hadiah berupa baju ataupun tilam, xpun duit..tp saya plak titipkan hadiah baju dan juga wallhanging ni untuk si kecil..boleh di gantung di pintu biliknya..sengaja sebenarnya saya buatkan wallhanging tu..da biasa sangat orang bagi baju kan, sesekali kita tukar x salahkan..

So, happy viewing...

Close up bunga..masa ni baru siapkan bahagian bawah..

Suka tengok kaler pink tu..:p



 Ni lepas da jahit wording dia..gunakan benang sulam DMC (saranan dari otai-otai RE y saya baca dari blog2 mereka)

setelah siap semua jahitan..



Inilah hasil terakhir ...

Saya terlupa nak snap gambar hasil terakhir sebelum diberikan pada mama baby Sorfina, Pn Erni, So dia tolong snapkan gambar ni untuk saya..Terasa satu kepuasan pada diri saya bila menghadiahkan sesuatu kepada orang lain, sesuatu yang kita hasilkan sendiri dari tangan kita..walaupun x secantik mana, tapi bila penerimanya gembira, Alhamdulillah..itu sudah cukup buat saya berbesar hati...tak percaya cuba buat..

Jika ada yang berkenan, boleh tempah yer..xsemestinya letak nama..wording tu boleh di tukar ikut kehendak anda.. ;).. Saya pun berbesar hati kalau anda mahukan saya menghasilkannya untuk anda..sesiapa yang berminat boleh hubungi saya melalui yimsak@yahoo.com ..Semoga hari esok yang mendatang lebih baik dari hari-hari semalam buat kita semua..Assalamualaikum..

3 ulasan:

  1. salam pertama ziarah, cantik re min buat...ada gi kelas re k?

    BalasPadam
  2. terima kasih Yanti..Yanti punya hasil tangan pun sama jugak..min x pernah pergi pun..selalu cari kat u-tube, jenguk2 blog otai RE dan bli buku basic puan Ann jer..nak juga pergi, tp belum berkesempatan..

    BalasPadam
  3. Min...Luv U..trima kasih byk2..skrg ni dia x fhm lg tgk yg aunty Min bg..bila da pndai ckp nanti misti dia ckp...santikkkk la mama....:)

    -ER-
    @)-;--

    BalasPadam