Rabu, Ogos 03, 2011

Table Runner

Assalamualaikum..
Salam Ramadhan untuk semua pengunjung blog yang muslim..

Alhamdulillah ramadhan kembali dan syukur saya ke hadratNya kerana masih bernafas untuk melaluinya lagi tahun ini..Semoga amal ibadat kita dan segala urusan kita akan diberkati Allah pada bulan mulia ini..
Pada entry kali ini saya paparkan hasil tangan saya, yang sebenarnya dah lama disiapkan..cuma beberapa bahagian yang terakhir untuk menjadikannya lengkap agak lewat saya sudahkan..Apa-apapun terima kasih pada Kak Isma yang juga merupakan sepupu saya dari Kuala Kubu Bharu sebab sudi menempah dengan saya..
Kak Isma nakkan design yang simple dan tidak terlampau sarat..jadi inilah yang saya hasilkan untuk beliau..so, layan dulu picture kat bawah ni...

panjang 42"x lebar 17"
material Cotton Satin

reben warna krim, pink dan maroon

Saya x sempat nak snap gambar banyak-banyak sebab si comel saya Hannah Damia da main tarik-taik kain ni..so dua keping ni jer yang dapat...Sesiapa yang berkenan dan ingin menempah boleh hubungi saya melalui email yimsak@yahoo.com ..Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua pengunjung...Assalamualaikum...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan