Jumaat, Ogos 12, 2011

Pouch pink kaler...

Assalamualaikum..
Sekali lagi untuk hari ini..ingin saya paparkan hasil kerja yang baru tengahari tadi saya sudahkan..Ini adalah pertama kali saya jahit pouch ni..Alhamdulillah menjadi jugak akhirnya..Terima kasih buat Khamsaini dari Khamjoe Design yang letakkan link dalam blog beliau untuk panduan buat pouch ni..

Sebenarnya sulaman pada kain tu dah berbulan saya siapkan..cuma baru-baru saya baru berpeluang beli mesin jahit..Selalu pi kedai tu asyik tutup jer..mana xnyer pun, pergi dah malam..Makanya hari ni laaa baru berpeluang saya sudahkan dengan jahitan penamat...

Kononnyer pouch ni saya nak jadikan cenderahati masa kenduri akikah anak saya pada June lepas tapi x kesampaian..Jadi, daripada terperok lama, saya cadang nak jadikan jualan sempena nak raya ni..Sesuai betul klu gegirl jalan-jalan pi beraya tu sambil bawak pouch ni kan.(sambil membayangkan anak dara cilik saya si Sasha dengan Hannah berbaju kurung dok melayang-layangkan pouch ni kat tangan dorang..hehehe)..sesiapa yang berminat sila email saya. Sementara anda tengah berkira-kira tu, kita layan dulu gambar-gambar ni..

Pouch yang dah siap..
Very limited..
So 1st come 1st serve

Ukuran 8"x5.5"
Material Cotton Satin
Harga RM15
Bahagian sebelah dalam. Tak kelihatan basi kain
Bila dah dapt siapkan pouch ni rasa seronok sangat..dah jenuh melayan reben, lepas tu layan mesin jahit plak..Tak sabar plak nak buat bend lain ngan mesin tu..Terima kasih banyak-banyak buat suami saya yang tersayang kerana belikan saya mesin jahit Singer tu..klu tidak lagi lama lah kain-kain tu terperok dalam kotak saya. Tak pun saya hantar ke kakak saya di Rawang untuk dia jahitkan..

Jadi pada yang berminat cepat-cepat email saya kat yimsak@yahoo.com ok..;p..
Selamat menjalani ibadah puasa dan semoga keberkatan dan keredhaanNya sentiasa mengiringi kita..

5 ulasan:

  1. Olá! Adorei seu Blog. Os trabalhos são belos. Estou encantada com tudo. Parabéns pelos que faz, são lindos! Convido a me visitar, sera um prazer recebê-la. http://alcastrosantos.blogspot.com
    Abraços, Algecira

    BalasPadam
  2. Magia dos bordados..I couldnt understand it..but thank you for dropping by here..i'll visit yours...(",)

    BalasPadam
  3. Min, org atas tu berkenan dgn kerja2 Min...layan je la..hehe..

    BalasPadam
  4. Thanks kak...min pun nk blajar wat beg mcm akak tu..

    BalasPadam