Jumaat, Januari 20, 2012

Kotak Hantaran Biru 2

Bismillahirahmanirrahim..
Assalamualaikum....


Seperti yang saya maklumkan sebelum ini, untuk kali ini saya paparkan hasil sulaman untuk kotak hantaran. Warna biru turqoise adalah warna tema perkahwinan adik saya. Tapi agak menyedihkan saya sebab ada beberapa gambar yang saya ambil dari sudut yang berbeza dah di delete oleh kanak-kanak riang..(anak saya punya kerja !!)..Jadi apa yang ada saja lah nampaknya...untuk bahagian tepi kotak hanya pada gambar yang saya dah hiaskan dengan barang-barang yang dijadikan hantaran saja..


setelah dibalut pada kotak


Landing Atas Katil


Sebahagian barang hantaran


Nak jugak menyibuk kat pelamin 

Makanya dengan ini dimaklumkan sesiapa yang berkenan untuk menempah silalah utuskan email pada saya yimsak@yahoo.com . Insyaallah next entry saya paparkan hasil sulaman yang lain..

Semoga hari yang kita lalui sentiasa beroleh keberkatan dan dirahmatiNya selalu..amin..Terima kasih buat anda yang sudi berkunjung ke blog saya...(",)


Gapsmin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan