Selasa, September 20, 2011

Memanik Lagi.....

Bismillahirrahmanirahim..

Assalamualaikum...
Buat kali ini saya paparkan hasil memanik saya yang juga dari koleksi syawal tahun ini..Saya banyak ambil masa untuk upload gambar..tak tau kenapa seringkali tergendala dek ralat yang saya tak tau puncanya..

Baju ini adalah kepunyaan kakak ipar saya..beliau berikan pada saya untuk dihiasi manik 2-3 hari sebelum lebaran..nasib bukan di pakai masa raya pertama..sebab masa tu baju saya sendiri belum di sentuh...saya siapkan sulaman manik pada baju ini lebih kurang 2-3 hari sebab saya dan suami akan pulang ke KK selepas itu..jadi, inilah yang saya termampu dengan tempoh masa yang sangat terhad..so, layan jer lah yer..














Sesiapa yang ingin menempah amat saya alu-alukan..Jangan segan-segan untuk bertanya, silalah emailkan pada saya yimsak@yahoo.com ..Terima kasih kerana sudi menjengah ke blog saya..Semoga kita semua akan sentiasa dilimpahi Rahmatnya..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan