Khamis, September 29, 2011

Cushion Cover peach Cream

Assalamualaikum..

Bismillahirahmanirahim..
Saya hanya ingin memaparkan hasil yang telah lama sangat siap..hampir 2 tahun saya simpan sulaman ini..gara-gara saya tidak jumpa benang sulam DMC yang sama warna..baru-baru ini saya berkesempatan ke kedai jahit..Alhamdulillah setelah lama mencari, akhirnya jumpa...dapat juga sulaman ini disiapkan..jadi, layan jer lah hasil yang tidak seberapa ini..maklumla, budak baru belajar...





Hari pun da lewat petang, perkara lain harus saya utamakan..insyaallah saya akan upload hasil yang terbaru kemudian nanti..sesiapa yang ingin menempah ataupun bertanyakan tentang hasil saya yang tak seberapa, silalah email saya yimsak@yahoo.com ..Ikhlaskanlah hati kita dalam apa jua yang kita lakukan, insyaallah niat baik kita kan beroleh keberkatan..Assalam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan