Jumaat, September 30, 2011

Cushion Cover Pink

Bismillahirrahmanirahim...
Assalamualaikum..

Hari ni tak dapat nak menaip panjang lebar...Saya baru berkesempatan nak up date blog dan juga up load gambar cushion cover ni..Berbunga pink dan juga maroon, menggunakan kain velvet...memang senang sangat menyulam dengan kain ni..Hanya di Kamdar jer saya jumpa setelah mencari di banyak kedai yang ada di KK ni..Apapun, alhamdulillah, siap..Design ini adalah dari Puan Ann, cuma saya xbuatlah secantik beliau, saya cuma guna teknik yang saya boleh, sedangkan beliau rose berkelopak..apapun, setiap nukilan beliau memang cantik dan memberikan inspirasi...so, selamat menjamu mata...







Sesiapa yang berminat boleh tinggalkan komen di shoutbox saya mahupun diruangan ini..ataupun macam biasa, ke kotak email saya yimsak@yahoo.com ..Apa-apapun, terima kasih sebab berkunjung ke blog ini..Semoga hari yang kita lalui ini akan dipemudahkan segala urusan dan kita sentiasa dilindungi dan dirhmatiNya..Amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan