Ahad, Februari 24, 2013

Dah bersawang.....

Assalamualaikum...
Ya Rabbi..naik bersawang dah blog ni..lama btul x update..ni gara-gara saya terlupa pasword..email yimsak@yahoo.com pun sama da lama x bukak..mmm..
Sepanjang masa y 'hilang' ni saya sibuk dengan jualan TUDUNG FAREEDA..tudung eksklusif no 1 Malaysia..sapa2 yang minat ng tudung tu, boleh add saya di facebook FAREEDA SCARF CTMIN yer..utk projek jahitan, mmg x banyak..sebab saya mengandung masa tu..alahan juga agak teruk..so, bab menjahit mmg tolak tepi..kecuali saya jahit uncang as a gift utk customer yang membeli tudung FAREEDA dgn saya..da byk versi da uncang ti..nnt saya upload yer..
Skrg ni perkembangan terbaru, sibuk ngan baby newborn ni..Ilman Irsyad...:D penyeri buat famili saya..ada dah teman cik abang nak main bola nanti..:)
Insyaallah byk sgt projek yang saya nak realisasikan tahun ni..harap2 semuanya berjalan lancar hendaknya..xsabar betul nak meluahkan yang ada dalam minda ni..xsabar nak tgk outcomenyer jadi cemana..antaranya projek tuk sulaman reben, jahitan..dan macam2 lagi..yang saya da lama teringin nak buat..doorgift pakej..ala2 goodies gitu...harap2 semua impian ni jadi kenyataan..
Ok..thank you for dropping by here..insyaallah next time saya upload hasil2 y xseberapa dr saya k..:D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan