Rabu, Julai 06, 2011

Bookmark Reben

Assalamualaikum..
Semoga sejahtera hendaknya kita semua di bawah lindunganNya..saya plak entah kenapa, keinginan menyiapkan tempahan reben yang masih berbaki begitu berkobar-kobar, tapi kudrat kadangkala x mengizinkan..Benarlah kata orang, kita ni mampu merancang, tapi semuanya ketentuan Nya..Apapun saya cuba juga sedaya upaya saya..

Entry kali ni saya paparkan hasil kerja saya yang dah siap berbulan lepas, tapi saya x jumpa tussel yang sesuai..jadi, terperap je bookmark ni dalam kotak..puas juga saya ulang-alik ke kedai yang sama mencari mana tau ada stok yang baru, tapi menghampakan betul..Kebetulan saya sempat balik ke kampung saya di senanjung, apa lagi ambik kesempatan gi Jalan Tunku Abdul Rahman..memang niat nak cari juga stok-stok reben dan tussel ni..Alhamdulillah misi berjaya walaupun xdapat ranjau semua sebab cuaca hujan..

So, layan je lah...

Design untuk tussel maroon

 yang ni tussel pink

bunga-bunga untuk tussel pink
design yang lain dengan reben warna kuning
tussel kaler coklat tanah

Sapa-sapa berkenan bolehla order..macam biasalah email kan ke alamat email saya yimsak@yahoo.com. Semoga hari ini menjadi hari yang ceria buat anda semua..Assalamualaikum..

4 ulasan:

  1. komen saya bagus la...pandai min nie kreatif...nie hasil dr apa yg difikir la ye..hehehe:) bole wat jualan..

    BalasPadam
  2. hehehe..10q ryna..ni sbnrnye nk wat utk hari guru lps..tp xjmp2 tussel tu..frust tul..simpan dlm kotak je..da blk hr tu per lagi..kaut ler...

    BalasPadam
  3. Min...nasib baik akak tukar background, hari tu akak pakai mcm min jgk...hehe...selera kita sama la. Akak follow tu..

    BalasPadam
  4. hehehe..10q kak zana..td min bukak blog akak ternampak link blog min..10q..10q

    BalasPadam